Arendame tarnelahendusi

Tarnelahendused

Kättesaamine pakiautomaadist

Väga populaarne kauba kättesaamise viis on pakiautomaadid. Pakiautomaadi peamine eelis klienti jaoks on see, et kauba saab kätte kliendile sobival (isegi 24h ööpäevas). Pakiautomaadi suurim piirang on paki suurus ja kaal. Pakiautomaadi hind sõltub kauba kaalust/mõõtmetest. Et ostu vormistamisel kliendile arvutada optimaalne hind, peaks tooteinfo sisaldama kaalu ja mõõtmeid.

Oleme loonud integratsioone Omniva, Itella SmartPost ja DPD pakiautomaadi lahendustega.

Tüüpiline integratsioon sisaldab:

  • pakiautomaatide valiku kuvamine e-poes
  • pakiautomaatide nimekirja automaatne uuendamine, et hoida andmed ajakohased
  • kohaletoimetamise hinna arvutust ostu vormistamisel
  • tellimuse info automaatne edastamine pakiautomaadi teenuse pakkuja süsteemi
  • pakikaardi printimise võimalus otse e-poe tellimuste haldamise keskkonnast
  • saadetise tracking koodi saatmist teenuspakkuja süsteemist kliendile

 

Pakume pakiautomaadi valiku lisamist e-poele ja liidestust teenuspakkuja süsteemiga

Omniva: Eesti, Läti, Leedu

DPD: Eesti, Läti, Leedu

Itella SmartPost: Eesti, Soome

Võimalikud lisateenused:

  • tasumine paki kättesaamisel
  • ID-kaardi kontroll paki kättesaamisel
  • vanusekontroll paki kättesaamisel

       

Kättesaamine postkontorist

Sarnaselt pakiautomaadist kätte saamisega pakub Omniva lisaks ka kättesaamise võimalust Eesti Post’i postkontoritest. Postkontorite miinus võrreldes pakiautomaatidega on piiratud lahtiolekuajad ning tipptundidel esineda võivad järjekorrad. Postkontrite valiku kuvamine koos lisaks pakiautomaatidele võimaldab aga jõuda rohkemate arvu inimesteni.

Tüüpiline integratsioon sisaldab:

  • postkontorite valiku kuvamine e-poes
  • postkontorite nimekirja automaatne uuendamine, et hoida andmed ajakohased
  • kohaletoimetamise hinna arvutust ostu vormistamisel
  • tellimuse info automaatne edastamine Omniva süsteemi
  • pakikaardi printimise võimalus otse e-poe tellimuste haldamise keskkonnast
  • saadetise tracking koodi saatmist Omniva süsteemist kliendile

Kättetoimetamine kulleriga

Kulleriga kauba kättetoimetamine sobib klientidele, kellel puudub mugav võimalus ise pakiautomaadi juurde või postkontorisse kaubale järgi minna (transpordi puudumine või elamine keskustest eemal).  Samuti on kuller ainuke viis suuremõõtmeliste kaupade kohaletoimetamiseks.

Tüüpiline integratsioon sisaldab:

  • kullerteenuse valik ja hinna arvutus ostu vormistamisel
  • tellimuse info automaatne edastamine kullerteenuse pakkuja süsteemi
  • pakikaardi printimise võimalus otse e-poe tellimuste haldamise keskkonnast
  • saadetise tracking koodi saatmist kullerteenuse pakkuja süsteemist kliendile

 

Kättesaamine füüsilisest poest

Kui e-poe omanik omab ka füüsilisi poode, siis see on väga hea võimalus pakkuda klientidele tasuta kauba kättesaamist. 

Kättesaamine Cargobus vahendusel

Cargobus on alternatiivne viisi pakiautomaadist ja postkontorist kauba kättesaamisele. Cargobus on teahtud juhtudel kiirem ning odavam.

Väljastamine kesklaost

Kaupleja seisukohalt on lisaks kättesaamisele oluline ka kauba väljastusviis. Kõige tüüpilisem viis väljastamiseks on see, et kaupleja pakendab oma kauba kesklaos ning kohaletoimetamise teenuse pakkuja saadab kesklattu kaubale järgi oma kulleri.

Väljastastamine füüsilisest poest

Kui kauplejal on olemas ka füüsilised poed, siis võib olla optimaalsem väljastada kaupa ka poodidest. Poest väljastamise puhul on tüüpiliselt järgnevad skeemid:

  • E-poes müüakse kaupa vastavalt kesklao laoseisudele. Kaup saadetakse esmalt kesklaost füüsilisse poodi ja sealt võtab selle peale kohaletoimetamise teenust pakkuva ettevõtte kuller.
  • E-poes müüakse kaupa, mis on ka füüsiliste kaupluste laos. Sellisel juhul peab info liikuma piisavalt kiirelt igasse poodi, et vastavat kaupa füüsilises poes maha ei müüdaks.

Väljastamine vahelaost 

Väga populaarne on e-poodide puhul kogu laohalduse ja väljastamise sisse ostmine teenuspakkujalt. Sellisel juhul jõuab kaup tarnijalt teenuspakkuja vahelattu ja teenuspakkuja pakendab ja saadab kauba e-poe nimel välja.

Vahelao teenuse puhul luuakse tüüpiliselt e-poe ja teenuspakkuja süsteemi vahele integratsioon, et e-poes oleksid ajakohased laoseisud ja et tellimused jõuaksid automaatselt teenuspakkujani.

Väljastamine tootja/tarnija laost (dropshipping)

Dropshipping puhul pakub kauba tootja/tarnija oma edasimüüjatele võimalust, et saadab kauba otse lõppkliendile. Kaup asub tarnija laos või toodetakse üldse vastavalt sissetulevatele tellimustele (manufacturing on demand).

    Väljasaatmine pakiautomaadist/postkontorist

    Teatud juhul on sobilik kauplejal kaup viia otse pakiautomaati/postkontrisse. Selline lahendus sobib pigem väiksema tellimuste arvuga e-poodidele, kus kulleri tellimine ei pruugi olla optimaalne.

      Valitud näited töödest

      Shopify + Omniva moodul

      Pakiautomaadi valik ja automaatne andmevahetus Shopify ja Omniva süsteemi vahel

      Märksõnad:

      • Shopify integratsioon
      • Omniva integratsioon

      Shopify + Itella SmartPost moodul

      Pakiautomaadi valik, automaatne andmevahetus Shopify ja SmartPost süsteemi vahel.

      Märksõnad:

      • Itella SmartPost integratsioon
      • Shopify integratsioon

      Contacts

      For more information about our privacy practices, if you have questions, or if you would like to make a complaint, please contact us using the details provided here.

      Margus Koiduste

      Margus Koiduste

      Consultant and project manager

      Leave a message and we will contact you.

      7 + 15 =